Ateş ve Su Oyunu

{[['']]}
Ateş ve Su, Ateş ve Su Oyunu, Ateş ve Su Oynai Ateş ve Su Oyunları :


Ateş ve Su Oyunu

Telefonumu ve anahtarlarımı yukarıda bırakmışım. Dışarıda mı kaldın? Evet ama arkadaşlarım yukarıda. Uyuyor olabilirler. Onların numaralarını biliyor musun? Ezbere? Numaralarını ezbere mi biliyor musun? Evet, eski arkadaşlarım onlar. Benim numaramı biliyor musun Ateş ve Su? Tabii ki biliyorum. ... Çok iyi. Melodili bile söyleyebilirim. Söyle bakalım. ... Bu kadarla da bitmedi. Yeniden deneyeyim. Jacob'ın numarasını biliyor musun? ... Hayır. ... Doğru mu? Tamamen doğru. Yanıt veren olmazsa bize gelebilirsin. Hemen yanda oturuyoruz. Hatta bizde bekleyebilirsin. Belki geri ararlar. Aramazlarsa da uyuman için bir yer buluruz. Bir şey yapmayacaktık zaten. Uyumaya gidiyoruz. Böyle iyi mi? Evet, kesinlikle. Çünkü, yani... Benim yatağım... Bunun altında bir yerde olmalı. Yardım edeyim mi? Hayır, böyle iyiyim. Bunun altında mı? Evet. Ve... İstersen bunu sen alabilirsin. Hayır, hayır. Emin misin? Evet, iyiyim. Sadece... Burada yatabilirim. Bunu alabilirsin. Hayır, ben iyiyim. Bu... Böyle iyi. Sağ ol. Senin için de sorun yoksa tabii. Yok tabii. Alo? Günaydın. Telefon sana. Selam, ben komşudayım. Telefonumu ve anahtarlarımı unutmuşum. Gelip beni içeri alabilir misin? Teşekkürler. Rica ederim. Gideyim ben şimdi. Arkadaşlarına selam söyle. Söylerim. Neredeydin? Komşudaydım. Ava mı çıktın yoksa? Ne? Türk erkeği avına mı çıktın yoksa? Norveçli onlar. Onlar mı? Birden çok mu kişi vardı? Ateş ve Su Oyunu... Kabus gördüm zaten. Ne gördün? Söylemem. Neden her gece rüyanda onu görüyorsun? Sana üzülüyorum. Korkunç bir şey bu. Detay istiyoruz. Bir şey anlatmayacağım. Sizden çok bilgi sahibi değilim ben de. Ne yaptığını sordun mu? Bir şeyler hissediyor musun? Sizden farklı bir şey bilmiyorum bende. Finlandiya'dan. Buraya geliş sebebi ise... Kızın hakkındaki gerçekleri bırak. Kızın hakkında ne hissettin? Neyin hakkında ne hissettim? Ateş ve Su Oyunları kız hakkında. Sevimli bir Ateş ve Su Oyunları kız işte. Bunu düşündüm. Dinleyin bakın. Dondurma kamyonu. Bir ninni gibi. Ateş ve Su ' mi yoksa ' yılında mı oynadı, onu mu bulmaya çalışıyorsun? Ya da halamız Ada'nın doğum yılını. Ateş ve Su 'da oynadı. Ada ise 'da doğdu. Yanlış. Ada'nın doğduğu sene... Mola veriyorum ben. . Hayır, . Affedersiniz, çakmağınızı ödünç alabilir miyim? Elbette. Yakalayabilir misin? Hazırım. Sağ ol. Norveçliler mi? Teşekkür ederim. Rica ederim. Günaydın. Selam. Selam. Merhaba. Ne zamandır buradasınız?gün.gün. Ya siz? Merhaba! Birkaç gündür. Günaydın. Nasılsın? İyiyim. İçeri almışlar seni. Onunla ilgilendiğiniz için teşekkürler. Rica ederiz. Siz de mi Finlandiya'dansınız? Evet. Ateş ve Su Oyunu'den mi? Evet. Siz de Ateş ve Su'dan mısınız? Hepimiz Ateş ve Su'danız. Öyle görünüyorsunuz. Öyle mi? Teşekkürler. Ama sizin petrolünüz var. Evet, var. Bu yüzden buradayız. Burada bizimle yemek isterler mi diye sorabiliriz. Dışarı çıkabiliriz ya da burada yeriz. Neden burada, balkonda yemiyoruz? Barbekü yaparız? Izgara almamız gerekir. Bir tane olması lazım. Kilerde olacaktı. Çok hoş olmaz mı? Çok hoş olur. Son Ateş Adam Su Kız Oyunları, neden öne çıkıp kızlara... Hayır, sen sor. Olur. Akşam için planınız var mı? Hayır, biz de tam onu konuşuyorduk. Bu gece için sizin planınız var mı? Özel bir şeyler mesela? Hayır. Özel bir şeyler yapmak ister misin? Evet! Bizimle barbekü yapmak ister misiniz? Çok hoş olur. Ne zaman uygun olursunuz? gibi? arası bizim için uygundur. Muhteşem! Mantar. Mantar. İyi fikir. Poşet var mı? Teşekkürler. Peki, başka? Biber? Biber de olur. Bir tane daha. Peki. Ne bu? Kapalı mı ki? Merhaba? Teşekkür ederim. Sağ ol. Evet... Evet. Bu Türkçe. İki tane mi alsak? İki mi? Belki üç? Belki. Ve... Beyaz şarap da mı alsak? Evet. Başka bir şeye gerek var mı? Bence bu kadar yeterli. Hissetmek istediğin duygu bu mu? Hissetmek istediğim duygu buysa? Evet. Kim demişti bunu? Duracell gibi. Pil var ya. Zıplayıp duran Ateş ve Su Oyunu tavşanını biliyor musun? Evet. Onu biliyor musun? Evet. İşte tam olarak öyle hissediyorum. Hala orada mı? Çünkü hindi... Biliyorsun... Merhaba? Merhaba. Selam. Selam. Anadolu yakasında mı yaptınız alışverişi? İlk mağaza kapalıydı. Ve ikincisi de kapalıydı. Piyasadaki en iyi Türk şarabı. Balık burada mı? Barbeküyü sen mi yapacaksın? Kesinlikle.
Share this game :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Support : Copyright © 2013. Ateş ve Su - Tüm Hakları Saklıdır
En Kaliteli Ateş ve Su